Limit na usługi premium (Audioteksowe)
Limit na usługi Audioteksowe (Premium)
Jak każdy publicznie dostępny operator telekomunikacyjny musimy działać zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce. Wprowadziliśmy limit na usługi premium, który początkowo wynosi 0 zł, żebyś nie ponosił nieoczekiwanych kosztów, szczególnie tych związanych z oszustwami. W każdej chwili możesz zmienić limit w Panelu Abonenta.
Ustawienia limitu premim (dla usług Audioteksowych)
Abonent ma możliwość samodzielnego ustalania limitu na usługi audioteksowe (usługi premium) w danym miesiącu oraz limitu na jednostkowe zdarzenie. Na przykład, jeśli ustawisz limit jednostkowy na 2 zł, to SMS za 3 zł nie zostanie zrealizowany, podobnie połącznie, które kosztuje więcej niż 2 zł za minutę nie zostanie obsłużone - a to kosztujące 2 zł netto za minutę zostanie ograniczone do 1 minuty. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami i możesz uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek związanych z kosztami za usług premium.
Korzystasz z usług Premium - ustal limit
Ustalanie limitów jest kluczowe dla zarządzania wydatkami. Oto kilka powodów, dla których warto to zrobić:
- Ochrona przed nieoczekiwanymi kosztami: Dzięki ustawieniu limitu premium masz pełna kontrolę nad kosztami jakie poniesiesz w danym miesiącu rozliczeniowym na usługi audioteksowe (premium). Dzięki temu rozwiązaniu nie poniesieniesz kosztów ponad samodzielnie określony limit na te usługi.
- Kontrola wydatków: Zawsze masz możliwość dostosowania limitu w zależności od swoich potrzeb. Limit ten w danym okresie rozliczeniowym możesz modyfikować wielorazowo, co pozwoli Ci na kontrolowanie kosztów wydawanych na te usługi.
- Bezpieczeństwo: Blokady połączeń domyślnie aktywowane chronią przed nieautoryzowanym dostępem do usług premium. W celu ich odblokowania zmień ustawienia w Panelu Abonenta, lub skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Nasi konsultanci chętnie pomogą Ci w każdej sytuacji.
Odblokowanie usług Premium (Audioteksowych)
W celu korzystania z usług audioteksowych - premium, musisz odblokować tę frakcję ruchu w ramach blokad połączeń. Domyślnie blokujemy tę frakcję ruchu ze względów bezpieczeństwa. Możesz znieść to ograniczenie na dwa sposoby:
- Przez Panel Abonenta: Zaloguj się do swojego konta i wybierz odpowiednie opcje w sekcji zarządzania usługami w Panelu Abonenta.
- Telefonicznie: Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, a nasi konsultanci pomogą Ci w odblokowaniu usług premium.
Pamiętaj ustalając limit jednostkowy za zdarzenie premium oraz limit na usługi premium w danym miesiącu, żeby odblokować połączenia i SMSy/MMsy w sekcji Blokady Połączeń. Blokady dla połączeń 70x, 80x, *70x są domyślnie aktywowane na Twoim koncie domyślnie, jeśli ich nie odblokujesz - nie skorzystasz z usług premium. W sekcji Blokad połączeń znajdziesz blokady pod 70x, 80x, *70x zarówno dla połaczeń przychodzących i wychodzących SMSów/MMSów oraz płatnych subskrypcji ze wskazanych frakcji.
Zmiana limitów w Panelu Abonenta i BOK
Zarządzanie limitami jest proste i intuicyjne. W Panelu Abonenta możesz w każdej chwili zmienić zarówno limit miesięczny, jak i jednostkowy. Możesz też wyłączyć samodzielnie blokady dla danych frakcji ruchu (czy to SMS/MMS, czy połączenie głosowe). Dzięki czemu masz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami, wyborami i możesz dostosować je do swoich potrzeb oraz stylu życia. Jeśli nie chcesz samodzielnie ustawiać limitów i odblokowywać usług, zadzwoń do naszego biura obsługi klienta. Zrobimy to z największą przyjemnością za Ciebie.
Sprawdzanie ustawień
W celu uniknięcia nieprzyjemnych niespodzianek, zalecamy regularne sprawdzanie ustawień limitów na usługi premium. Dzięki temu będziesz mógł/a cieszyć się pełnym dostępem do usług audioteksowych (premium) bez obaw o nieoczekiwane koszty. Zapewniamy bezpieczeństwo i wygodę korzystania z usług dla każdego abonenta, oraz monitorujemy bieżące uzycie celem wyeliminowania oszustw i nadużyć telekomunikcyjnych.